Pretty in pink!

Õnn on see, kui saad kuu aega varem leitud ihaldatud püksid nii amazing allahindlusega, et ei saa neid ostmata jätta. Täpselt nii minul nende vahvate roosade pükstega läkski. Sügis vaikselt hiilib ligi, kuid viimased ilmad lubasid mul neid pükse veel enne halle ilmasid kanda. Roosa ei ole igapäevane värv minu garderoobis, kuid värvilised püksid on minu must have, et vürtsitada ka igavaimat riietust. Mulle meeldib kanda värvi ja teen seda enesekindlalt. Need püksid on hästi mitmekesised ning eriti mugavad. Samuti meeldib mulle kanda laiemaid pükse vahelduseks skinny jeansidele.

Päike paistis ning see ilm lausa hüüdis minu roosamanna pükse. Tegime mu sõbranna Karinaga kiire shooti ja pidin ka tegema ühe OOTD postituse.

Suur tänu, Karina, nende imeliste piltide eest!

Trousers & shirt – Zara  /  Bomber- H&M  /  Trainers- Nike Internationalist

Processed with VSCO with m3 presetProcessed with VSCO with m3 presetProcessed with VSCO with m3 presetProcessed with VSCO with m3 presetProcessed with VSCO with m3 presetProcessed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Leave a comment