Palanga through 3 OOTD

Hei!

Mina ja Maarika jõudsime ühelt toredalt roadtrip‘ilt tagasi Eesti pinnale. Sõitsime koos minu perega Leetu, täpsemalt ühte tuntuimasse turismilinna, Palanga. Oleme seal kõik juba vähemalt kord, kui mitte kaks, käinud, kuid alati on midagi uut avastada. Palanga rahvarohkeim ja külastatuim koht on muidugi üks põhitänav, mis viib välja randa, ja mis on soojade ilmadega paksult rahvast täis. Me veetsimegi kõik 4 päeva enamasti rannas päevitades (kus me esimesel päeval päris hullusti ära põlesime :D) või tänavat pidi kõndides ja poodides käies. Ööbimiskoht oli meil kusjuures sellest tänavast 1 minuti kaugusel, seega kõik vajalik ühes kohas.

Nüüd aga asja juurde – kui kaks fashion bloggerit 4 päevaks reisile lähevad, siis ei jää need outfit post‘id ka tulemata 😀 Jäädvustasime oma 3 OOTD, millest on pildid siin:

Day 1

IMG_4375IMG_4393IMG_4407

Maarika: crop top and pants- Zara, shoes- River Island, jacket- unknown/vintage, watch- Casio, bag- H&M

IMG_4417IMG_4424IMG_4439

Kertu: dress- Apricot, jacket and sunglasses- Cheap Monday, shoes- Otre

See oli siis meie kohalejõudmise päev, kus nagu kord ja kohus, käisime läbi põhitänava ja merele ulatuva laudtee, kust avanes kaunis vaade. Hiljem istusime rannabaaris ja sõime ära paar jäätisepalli. Palavus ja kõrged plusskraadid olid veidi harjumatud, aga nautisime ikka täiel rinnal 🙂

Day 2

IMG_4512IMG_4517IMG_4535IMG_4540

Maarika: dress- River Island, sunglasses- unknown/ from the streets of Palanga

IMG_4608IMG_4626IMG_4602IMG_4628

Kertu: dress- Pimkie, shirt- Lindex, shoes- Otre, sunglasses- unknown/ from the streets of Palanga

Sel päeval ostsime endale Palanga põhitänavalt just need šikid päikeseprillid. Mõlemad nägime välja nagu rich women in Malibu või straight from CSI Miami 😀 Minu ja ka Maarika jaoks olid need prillid üks tohutult hea leid. Midagi teistugust on alati lõbus kanda.

Day 3

Maarika: jumpsuit- Zara, watch- Casio

Kertu: dress- Zara, necklace- moonstone/ from the streets of Palanga

Sellel päeval käisime šoppamas Palanga lähedal olevas linnas, kus asub suur kaubanduskeskus. Meil Maarikaga läks kahes esimeses poes aega pool tundi, ning seal oli ikka väga palju poode, seega viimastest me lihtsalt jooksime läbi 😀 Haarasime ikka endale kaasa mõned riided. Mina ostsin suvise valge pükskostüümi, mis näeb välja nagu kleit. See sobib väga armsalt kokku ka mu uue kaelakeega, milleks on kuukivi. Olen mitmeid poolvääriskivie juba päris ammusest endale ostnud ning olen absoluutselt vaimustuses 😀 Lisaks kenale välimusele toimivad need samuti kasulikult 🙂

Maarika ostis samuti Zarast selle imearmsa jumpsuit‘i, mis on suviselt õhuke ja kujutan ette, et väga-väga mugav. Mangost soetas ta endale ülilahedad teksad, mida nendel piltidel kahjuks pole, kuid kindlasti näete neid järgmistes post‘ides 🙂

Soovime ka teile meeldejäävaid elamusi ja mõnusat suve! Nautige neid päikeselisi ilmasid nii palju kui neid on 🙂